Zukunft

Jövőbeli kilátások

Az egyszerűség iránti vágy növekszik. A fogyasztók egyre inkább a sallangmentes, megbízható termékeket részesítik előnyben. Nagy a kereslet az útmutatók iránt, melyek segítenek eligazodni az egyre bővülő, és olykor zavaros kínálatban. Számos szállító már előválogatja ügyfelei számára a termékeket.

A recesszió óvatosabbá tette a vásárlókat, kétszer is meggondolják mire költenek. Olyan plusz szolgáltatásokat szeretnének, mint például a víz- és energia megtakarítás, hogy biztosak legyenek döntésük helyességében. Egyszóval, olyan terméket szeretnének vásárolni, mellyel hosszútávon valamilyen formában spórolni is tudnak.

Tervezés és funkcionalitás teljes harmóniában. A cserepiac az első kombi feltalálása után 35 évvel fellendült. Divat lett gyors ételeket fogyasztani, az otthontól távol. Finom és ésszerű: ugyanakkor egészséges is - ez az új szlogen. A kiskonyhák visszatérésüket ünneplik. Mindenki a kávézókat vagy ázsiai kisboltokat keresi, hogy elfogyasszon egy snack-et; ehhez pedig szükség van egy kis konyhára, valamint egy elülső pultra, hogy mindenki láthassa, a készülő étel nemcsak egészséges, de friss is. 

A gyorsételektől a gyorsan elkészült jó ételekig

Tervezés
  • A kombik a lehető leghalkabban működjenek - hangszint a konyhában
  • A kombi gőzpároló legyen mutatós, főleg, ha látvány-főzéshez használják (pl.: színes alkatrészek stb.)
  • Mérete és hangja különös jelentőségű


Egyszerű működés
  • Gyors és egyéni - a kombit mindenkinek tudnia kell használni
  • Készülék sorozat

Elsődleges környezetvédelmi szempontok

A holnap "zöld konyhái" 50%-al kevesebb energiát és vizet használnak fel, kis helyen is elférnek és tápanyagban gazdag főzési folyamatokkal operálnak.